عکاسی تبلیغاتی و صنعتی از محصولات و محیط های صنعتی
در این محتوا، ما به ۴ نوع عکاسی صنعتی و تبلیغاتی نگاه خواهیم کرد که کیفیت بازاریابی شما را بهبود می بخشد. ما شما را تشویق میکنیم تا از عکاس صنعتی و تبلیغاتی حرفه ای استفاده کنید که دارای تجربه کار با مشتریان صنعتی هستند.
عکس محصول
عکس های با کیفیت از محصولات شما، یکی از مهم ترین دارایی هایی میباشد که کسب و کار شما می تواند در آن سرمایه گذاری کند.
آیا قطعات کوچک یا سیستم های پیچیده بزرگ تولید می کنید؟ شما عکس هایی می خواهید که محصول نهایی شما را در بهترین حالت به تصویر بکشد.
مشتریان بالقوه از طریق انواع رسانه ها، از جمله وب سایت، صفحات اجتماعی، نمایشگاه های تجاری و در بروشورها و کاتالوگ ها، شناسایی و دنبال می کنند. و آنها به شرکت هایی تبدیل می شوند که محصولات شما در نظر آنها بسیار خوب است، حتی بدون توجه به میزان تولید متوسط و یا کم .
به عنوان مثال مجموعه استودیو ناین چندی پیش از محصولات یک شرکت تولیدی و صنعتی عکس صنعتی و تبلیغاتی گرفته است. اما این کارخانه معمولا در گذشته تصاویر محصولات خود را با استفاده از نرم افزار مدل سازی سه بعدی تهیه کرده است.
استودیو ناین مرحله جدیدی را جهت عکسبرداری از محصولات با استفاده از دوربین های صنعتی و حرفه ای، نور پردازی و ساخت فضای مناسب فراهم کرده تا شفافیت و بازتاب مواد پلاستیکی، پلیمری و حتی مواد فلزی را به خوبی نشان دهد.
هر قسمت و بخش از محصول را در چندین موقعیت و زاویه مختلف عکسبرداری کردیم تا بتوان آنها را بصورت جداگانه یا ترکیبی مورد استفاده قرار داد.
همچنین در عکس های صنعتی با جداسازی قطعات یا محصولات از پس زمینه سفید، قادر به استفاده از آنها در زمینه های مختلف ساده یا فتومونتاژ در محیط های دکوراتیو میباشد.
عکسها در زاویه های مختلف و موقعیت های متناسب به مجموعه این آزادی را میدهد تا ترکیب های مختلفی را در اختیار واحدهای بازاریابی و تبلیغات قرار دهد.
یک عکس صنعتی و تبلیغاتی مناسب قابل استفاده برای صفحات وب و فروش اینترنتی، کاتالوگ و چاپ و یا حتی در ابعاد بزرگتر قابل نمایش بر روی بیلبورد میباشد.
این تمام انواع فرم های خروجی عکس صنعتی از محصولات میباشد که آنها نیاز دارند تا به بهترین شکل در صنعت خود نمایان شوند و در بازارهای رقابتی صنعتی و تبلیغاتی امروز بتوانند سهم بزرگی را داشته باشند که به خودی خود این یعنی موفقیت و خلاقیت
پرتره های صنعتی
اگر می خواهید کسب و کارتان به بهترین شکل ممکن نشان داده شود، باید سطح پرتره های کسب و کار خود را بالا ببرید.
تصاویر کارکنان باید حرفه ای و با تصویر برند شما سازگار باشند. اگر کارکنان شما در یک کنفرانس صحبت می کنند، مقاله مربوط به آن را به همراه عکس پرسناژ در وب سایت خود یا در شبکه های مختلف اجتماعی به نمایش بگذارید، می توانید عکس های کسب و کار را برای عکس های نمایه یا به اصطلاح پروفایل استفاده کنید.
حتی اگر کاری که انجام می دهید در محیط دفتر نیست، پرتره های کسب و کار با کیفیت برای نگرش و مهارت های شرکت شما مهم هستند.
عکس های قرار داده شده از محل کارتان برای مشتریان شما جالب بوده و یک تصویر بهتر از آنچه شما هستید را برای آنها تداعی میکند.
گروه صنعتی لاکسیم و یا سیمکو یک نمونه عالی از پرتره های کاری است که ما انجام داده ایم. تیم ما برای گرفتن عکس صنعتی و عکس پرسناژ، به موقعیت مشتری اعزام میشود. داشتن فقط یک کت و کراوات یا لباس فرم در داخل استودیو برای این نوع کار صنعتی مناسب نیست.
ما دوربین را برای برجسته کردن تخصص و شخصیت کاری افراد بر روی آنها متمرکز می کنیم و تجهیزات صنعتی مجموعه به عنوان پس زمینه مورد استفاده قرار می گیرد.
مشتریان شما می توانند آنچه انجام می دهید را بهمراه چگونگی انجام آن و همچنین مکان تان را به وضوح ببینند.
هماهنگی در پرتره ها همچنین ظاهر کسب و کارتان را متمایز و حرفه ای جلوه میدهد.
عکاسی معماری
یک واقعیت را در مورد ساختمان خود فراموش نکنید! تصور مردم از شرکت شما تا حد زیادی توسط عکاسی از محل شما تحت تاثیر قرار گرفته است. محدوده عکاسی معماری صنعتی ما از عکس های خارجی ساختمان های تولیدی، واحد های آزمایشگاهی، مناطق تولیدی و انبارهای ذخیره سازی متشکل می شود.
ما در مجموعه های مختلف صنعتی مانند لاکسیم و سیمکو عکس های معماری صنعتی از فضاهای بیرونی کارخانه را به روش های خلاقانه و نوآورانه و همچنین با برجسته کردن تکنولوژی بکار گرفته شده در آن صنعت و محیط های صنعتی میزان تولید و توزیع هر کدام از مجموعه ها را به تصویر کشیدیم و مشتری به راحتی می تواند همه اینها را در یک نگاه ببیند.
کلید عکاسی صنعتی، برجسته کردن هر آنچه که شما را منحصر به فرد و از رقبای خود جدا می کند
عکاسی خط تولید
در نهایت، عکاسی در محل خط تولید، مشتریان شما را در موقعیتی قرار میدهد تا نگاه جزئی به چگونگی عملکرد شما در مجموعه داشته باشند.
مشتریان مایل اند کار شما را در عمل ببینند. به آنها این امکان را می دهد که ببینید کار شما چگونه انجام می شود و شما در مورد کار، محصولات یا خدمات خود و در نهایت به مشتریان خود تا چه حد اهمیت می دهید. یکی دیگر از مزایای عکاسی در محل، این است که زمان کاری شما را نمیگیرد، زیرا ما به موقعیت و محل شما می آیم و از حاشیه ها عکس می گیریم تا پرسنل شما بتواند به کار خود ادامه دهند.
ما گرفتن عکسهای غیر معمول از محل خط تولید شما در حالی که پرسنل در حین انجام کارهای خود هستند را ممکن میکنیم. در صورتی که این نوع عکسبرداری ها در محیطی غیر واقعی انجام گیرد ، تاثیر و اعتبار مشابه آنچه که در محیط واقعی انجام میگیرد را نخواهد داشت.
مشاهده پرسنل خطوط تولید درعمل، در ذهن مشتری نشان دهنده شرکتی است که می داند چه کار می کند و تیم و ابزار لازم و کافی دارد تا کار را درست انجام دهد.
با استفاده از عکس های صنعتی و تبلیغاتی گرفته شده از محصولات، عکاسی پرسناژ، عکاسی معماری و خط تولید می توانید محتویات خود را در وب سایت، پست های رسانه های اجتماعی، صنعت گرافیک و تبلیغات چاپی، به کسب و کار شما کمک می کند تا مشتریان به شما حرفه ای نگاه کنند. تخصص شما در این زمینه به وضوح نشان داده خواهد شد و شما به عنوان یک پیشرو در صنعت خود دیده می شوید.
استفاده از این چهار نوع تصاویر در بازاریابی به شما کمک خواهد کرد تا در این بازار رقابتی صنعتی امروز موفق شوید. ما در این مرحله از کسب و کارتان به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی همراه با بهترین افراد و امکانات در کنار شما برای موفقیت هستیم
نظرات
ارسال یک نظر